Semaine de la francophonie

Este ano tamén os estudantes que cursan a asinatura de francés celebraron a Semana da Francofonía. Dende os niveis iniciais ata 2º de Bacharelato puxéronse en marcha distintas actividades como a creación dun "Ficcionario", é dicir un diccionario de palabras creadas por eles mesmos partindo doutras palabras que xa existen no idioma galo.

Logo os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato tiveron a sorte de participar nunha conferencia sobre Molière e as súas obras teatrales ademais de gañar un premio nun concurso de curtametraxes en francés. Tamén os alumnos e alumnas de 6º de Primaria que se van introducindo ao francés fixeron un póster cos paises de fala francófona.

Máis fotos na galería

 

Cette année aussi les élèves de français ont fêté la Semaine de la Francophonie. Dès les niveaux débutants jusqu'à la classe Terminale, des activités différentes ont été mises en place, comme par exemple la création d'un "Fictionnaire", un dictionnaire contenant des mots créés par eux-mêmes en partant d'autres mots qui existent déjà. Puis, les étudiants de la classe Première ont participé à une conférence sur Molière et ses œuvres théâtrales ; sans oublier le prix remporté dans un concours de court-métrages en français.

Les élèves de 6º Primaire aussi ont réalisé une affiche sur les pays francophones.